Teamsnipa.blogg.se

Team snipas blogg, Det ska se ut så!

Inspiration

Publicerad 2013-11-22 20:12:00 i Allmänt,

Eric: Testa inte detta hemma. Inte av den anledningen att projektet ovan inte är säkert utan för att jag inte vet om det fungerar eller inte. Experimentet ovan är ett resultat efter att ha sett min allt för lilla jerkbait från en svunnen tid då betets storlek inte hade någon betydelse. Det vill säga förra sommaren. Jag såg även en jigg med liknande färg som mist sin glans. Jag är i teamet känd som den som sätter svans på allt men då har jag oftast smält jiggen runt koken vilket varit långt ifrån optimalt. Här skapade jag istället med hjälp av en stålvajer två öglor som träddes igenom jiggen. Det återstår nu dock bara se hur lyckat experimentet blev. Lite fler centimetrar i vattnet och förhoppningsvis attraktivt för större gädda. Mvh Team Snipa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Team snipa. På den här bloggen kommer du att kunna följa hur 3 fiskegalna killar försöker få drömfångsten. Teamet består utav Vasskungen Eric, Håvarn Anthon och Trollingkungen Lasse. Om du är ute efter bilder på stora fiskar är den här bloggen långt ifrån optimal, men om du gillar små och många fiskar så är du helt rätt ute! Vi hoppas att du gillar bloggen och glöm inte att kommentera vad du tycker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela