Teamsnipa.blogg.se

Team snipas blogg, Det ska se ut så!

Att vi aldrig kan komma överens...

Publicerad 2013-09-19 22:09:00 i Allmänt,

Lasse: Imorgon är det då dags för hela gänget att dra ut igen. Pågrund av Fishecos livesändning som gick igår blev vi eller ja, jag blev väldigt sugen på att fiska lite abborre igen. Taktiken är att leta upp så kallade ”bullar” som står vid botten (Eric kallar dem så) med hjälp av vårt ekolod. Jag tänkte köra med små jiggar, Eric som precis smsade mig och skrev att han såklart skulle fiska 99 % gädda kör nog med en Curly Magnum 20 cm och Anthon, också kallad för Håvarn, vet jag faktiskt inte vad han tänker fiska med, men troligtvis kommer han ansluta sig den smarta sidan och fiska abborre ihop med Trollingkungen.  Inget illa menat mot Eric som dominerar Teamets egen gäddtävling och som säkert kommer att dra upp nån gädda imorgon, hoppas jag i alla fall. Såklart kommer ni få reda på hur det har gått i mitt nästa inlägg, men nu ska jag sova så att jag är pigg imorgon och för en gångs skull kan dra upp mer fisk än dem andra.

 
     
Om det går så här bra imorgon som det gjorde i somras när jag fick den här fina abborren på nästan 800 gram är jag nöjd.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Team snipa. På den här bloggen kommer du att kunna följa hur 3 fiskegalna killar försöker få drömfångsten. Teamet består utav Vasskungen Eric, Håvarn Anthon och Trollingkungen Lasse. Om du är ute efter bilder på stora fiskar är den här bloggen långt ifrån optimal, men om du gillar små och många fiskar så är du helt rätt ute! Vi hoppas att du gillar bloggen och glöm inte att kommentera vad du tycker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela