Teamsnipa.blogg.se

Team snipas blogg, Det ska se ut så!

Nya fiskegrejer

Publicerad 2013-09-25 19:35:00 i Allmänt,

 

Lasse: För några dagar sen beställde jag för första gången fiskegrejer på internet. Anledningen till varför vi beställde är för att grejerna vi ville ha nästan inte finns i någon fiskeaffär. Det handlar om Curly Magnum 20cm, som ni vet har vi börjat fiska med dessa jiggar väldigt mycket.

Bilden känner ni igen från ett äldre inlägg, men den här jiggen som ni ser ovan är en Curly Magnum 20cm.

Idag kom då paketet hela teamet hade längtat efter, äntligen!
 
 
När jag överlyckligt öppnade det väl sorterade paketet tog det inte lång tid innan jag hade kontrollerat allting. Ingenting fattades eller var sönder, riktigt nöjd är jag. Sidan jag beställde grejerna på heter Predatorshopen.
Sammanlagt beställde vi 14 jiggar, ett sänke och ett paket beteslås. Nu på fredag tänkte vi åka ut och testa dessa nya grejer. Och vem vet, kanske nappar drömgäddan den här gången. Mvh Team Snipa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Team snipa. På den här bloggen kommer du att kunna följa hur 3 fiskegalna killar försöker få drömfångsten. Teamet består utav Vasskungen Eric, Håvarn Anthon och Trollingkungen Lasse. Om du är ute efter bilder på stora fiskar är den här bloggen långt ifrån optimal, men om du gillar små och många fiskar så är du helt rätt ute! Vi hoppas att du gillar bloggen och glöm inte att kommentera vad du tycker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela